Қызылорда облысы, Жаңақорған кенті, №110 мектеп-лицейінің физика- математика пәнінің мұғалімі – Құлымбетова Қалила Кенжебековна
Білім берудегі мақсат: Трансформатор.Электр энергиясын өндіру және жеткізу жайлы мағлұмат беру
Міндеттер:* Трансформатор.Электр энергиясын өндіру және жеткізу жайлы мағлұмат ала отырып есептер шығарту;
*Диалогтық оқыту әдіс – тәсілдері арқылы дарынды балалардың қабілеттерін дамытудың тиімді жолдарын анықтау;
*Оқушыларды физикалық тілде сауатты сөйлей білуге қалыптастыру;
Табыс критерийлері:
*Шығармашылықпен жұмыс істеуге,тез ойлауға дағдыланып,өз жетістігін бағалай білуге үйренеді;
*Кері байланыс кезінде рефлексия жасай алады;
*Өзара әрекеттестікті дамыту үшін топтық және жұптық жұмыстар жасай алады;
*Өз пікірлерін дәлелдеуге,сыни тұрғыдан ойлануға қалыптасады;
Сабақ типі:Аралас
Сабақ түрі:білімді бекіту
Сабақтың әдіс-тәсілдері:жұппен жұмыс,топтық жұмыс,ДЖИГСО әдісі,АКТ пайдалану,ізденіске жетелеу
Ресурстар:АКТ,постер,стикерлер,маркер,таратпа қағаздар
7 модульдің қамтылуы:1.Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету және жан-жақты іздену арқылы өз ойларын жеткізеді. 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.4.Оқыту мен жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды(АКТ) пайдалану.5.Оқытуда басқару мен көшбасшы.6.Оқушылардың жас ерекшелігіне сай оқыту.7.Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Сабақың кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Күтілетін нәтиже | Бағалау |
Білу үшін «Көпір»тапсырмалары (оқушылар үйде орындап,бүгінгі сабаққа дайындалып келеді |
Бос орынға қажетті сөздерді жаз: 1)ток генераторы дегеніміз не? Ж:Энергияның қандай да бір түрін……. энериясына айналдыратын қондырғыны айтады. 2)Индуктор дегеніміз не? Ж: ………. өрісін туғызатын қондырғы.Бұл …. магнит немесе ….болуы мүмкін. 3)Якор дегеніміз не? Ж: …..индуксияланатын Орама 4)Щеткалар мен сақиналар дегеніміз не? Ж:Айналып тұратын бөліктерден …….. токты шығарып алатын немесе электромагниттер қоректенетін ток беретін қондырғылар 5)Статор,ротор дегеніміз не? Ж:Генератордың ….бөлігі 6.Жүктемесіз және жүктемелі трансформатор дегеніміз не? Ж: Трансформатор …. орамнан тұрады.Бірінші орамасы …көзіне,ал екінші орамасы ……(үй желілеріне), жалғанса,онда….егер жалғанбаса,яғни …болса,онда жүктемесіз болып есептеледі |
Әр топтың оқушылары сұрақтарға жауап береді.Жауап бере алмағандарын келесі топ толықтырады |
Өмірде кездесетін ток генераторы құрылысын қортындылайды |
А
уызша марапаттау |
Түсіну үшін неге? қалай?неліктен?себебі? не үшін? сұрақтары қойылады | Электр энергиясын қалай жеткізеді ?
Ж:Генераторда өндірілген ….-тан аспайтын токтарды ….трансформатор арқылы бірнеше есе арттырып,үзақ қашықтыққа жеткізеді.Ал тұтынушыға пайдаланар алдында 220 В-қа дейін …. трансформаторды пайдалана отырып іске асырады Трансформатордың өзекшелері неліктен болаттан жасалады? Ж:Қазіргі трансформаторлар Фуко тогын азайту үшін оқшауланған пластинадан құралған тұйық өзекшеден тұрады.Ол болаттан жасалады,өйткені ол өте аз шығынмен оңай магниттеледі.Өзекшеге екі катушка енгізіледі. |
Оқушылар жекеден топқа бірігіп жұмыс жасайды.Тақырыпты ашып түсіндіреді. | Топпен жұмыс кезінде әлеуметтік өзара әрекеттестік қалыптасады.Физикалық тілде сауатты сөйлей алады. | «Бас бармақ» |
Талдау үшін : 1.Салыстыр
2.Ұқсастығынеде? 3.Айырмашылығ неде? 4.Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болуы керек |
Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады.
|
Өзгелерді тыңдай отырып,өз ойларын толықтырады.Ізденеді.
Әр топ өзіне берген тапсырма бойынша өз ойларын қорытып шығарады. |
Постермен жұмыс жасай алады.Физикалық тілде сөйлей алады.
|
«Үш шапалақ» |
«Қолдану»(оқулықпен жұмыс жүргізу барысында тек қарапайым тапсырмалармен бекіту жүргізіледі | 2.10.1Трансформатордың бірінші реттік орамасындағы ток күші мен кернеу 0,5 А,220 В.Екінші реттік орамасындағы ток күші мен кернеу 11 А,95 В. Трансформатордың ПӘК-ін табыңдар
Бер:I1=0,5 А Шешуі: ŋ= I2 U2*100%/ I1 U2 U1=220 В I2=11 А U2=95 В Жауабы:95% т/к:ŋ=? |
|||
«Жинақтау»үшін қортынды шығар,анықтама бер,мазмұнды жүйеле,кестені,тірек сызбаны толтыр немесе өзің құрастыр т.с.с тапсырмалар беріледі | Проблеманы шешудің өзіндік үлгісін жасайды.Ойлап табады,байланыстырады,шығарады. Ойын түйіндейді | Ойларын қортындылап,жинақтайды | Жеке жұмыс парағындағы бағалау дискрепторлары | |
Материалдың өзі үшін керектігін ,құндылығын анықтауға бағыт беру.Идеялар алмасу,пікір айту.Өзіне керектісін таңдау |
Трансформаторды пайдалану жағдайлары қандай? Сұрақтарына жауап беру арқылы бағалайды,талқылайды,өз пікірін айтады
|
Сыни ойлауға дағдыланады.Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді | Жеке жұмыс парағындағы бағалау дискрепторлары | |
Кері байланыс | Мұғалім жұмыс парақтары бойынша «Ж»немесе «Т»қоюды ұсынады.
Топтарды бағалауды ұсынады.Үй тапсырмасын еске түсіреді.Оқушылар сабаққа рефлексия жасайды. Бүгін сіз не білдіңіз? Бүгін сіз үшін не ең керемет(таңқаларлық) пайдалы болдыСіз нені басқаша істер едіңіз? |
Оқушылар сабақ нәтижесін ойланады.Бағалау критерийлерін топ басшысы оқып шығады.Әр топты келесі топ бас бармақпен бағалайды.Сәтті және сәтсіз қадамдарын талдайды. | Өз жетістігін бағалай білуге үйренеді.Кері байланыс кезінде рефлексия жасай алады.Сонымен қатар мұғалімнің ұсыныстары,кеңестері,түсініктемелері оқушыларға одан әрі өздігінше жұмыс жасауына көмегін тигізеді. | Жеке жұмыс парағындағы бағалау дискрепторлары |